18buszkirándulás

Buszkirándulás 2018. október 9.

Visegrád :Fellegvár, Királyi Palota, Szentendre Marcipán múzeum

A Baross Gábor Telepi Polgári Kör ebben az évben is megrendezte szokásos őszi buszos kirándulását. Ebben az évben a Visegrádi Fellegvárat másztuk meg, 42 fővel. A gyönyörű Duna-kanyar és a csodálatos kilátás valamint a szép idő mindenkit elkápráztatott.

Kicsit fáradtan a lépcsőktől, de vidáman vettük be a Királyi Palotát, igaz, idegenvezetőnket néha nem értettük, annyira komolyan vette hogy sietünk, hogy nem győzött hadarni, de azért sok újdonságot megtudhattunk tőle királyaink és királynőink szokásairól.

A Dunabogdányi Forgó étteremben megpihenhettünk egy bőséges és nagyon finom ebéd erejéig. Köszönet érte Nyéki Tamás úrnak, aki szívén viselte kis csapatunk sorsát, és kiváló étellel várt minket.

A Szentendrei marcipán múzeumban sok érdekes és finom dolgot, ismerős arcot csodálhattunk meg, némelyeket életnagyságban. Mindezt csodaszép időben hiszen drága Imre bácsink „odaföntről” figyelt kis csapatára, és gyönyörű napsütéses időt rendelt egész napra. Fáradtan, de élményekkel teli tértünk haza csúcsforgalmas, közlekedési dugós városunkba.

Get Bonus from William Hill the UK bookamker.